23 декември 2013

Много сме развити


Много сме развити,
млади, умни и открити….
От социалните мрежи не излизаме,
от стената на фейсбук не слизаме.
 Интернет носим в джоба си,
света е в ръцете ни.

Айфона ми не спи, качвам снимки до зори,
В любовни статуси живота ми върви.
За Аллах не давам пет пари,
Нямам време да мисля за това,
Сега ме води любовта.
Харесвам, коментирам,
в интернет сърфирам.
За намаз не ми говори,
Това на трета възраст хора го кажи.

Но уви, нещо стана,
интернет връзката я няма.
Слязох бързо от стената,
Май земетресение разлюля земята,
Айфона ми за миг умря,
сега съм само с дрехите си на гърба,
а от любов – няма и следа.

Сега ви призовавам млади хора не чатете,
а Корана отворвтв и прочетете.
Фейсбук от времето ви краде
и в замяна нищо няма да ви даде.
На Създателя си благодарете
и повече внимание му обърнете.

Хатидже Исмаилова

Източник: ИКРА

0 коментара:

Публикуване на коментар