11 януари 2014

Какво ще ми предложиш...


Какво ще ми предложиш...

Какво ще ми предложиш,
Какво ще ми дадеш,
Как ще ме омаеш,
Без дъжда да спреш?
Как ще ме запазиш,
Само и единствено за теб,
В сърцето ми ли ще запалиш,
Пламъка си изгарящо горещ?
А как ще влезеш в него,
Щом за друг тупти,
В него има само любов към Него,
А не към твоите лъжи.
Моля те, отговори ми,
Ти живот – свят или дуня,
Как в моя светъл свят ще вкараш свойта тъмнина?
С какво отново питам – ще ме заблудиш?
С пари ли или пък със злато – не, не искам,
То за друг от раждането си тупти!
Нали те виждам, днес си прелест,
Утре си изсъхнала
И все редуват се тези ти черти,
А аз само с надеждата за вечния Дженнет
Спокойно бих издъхнала,
За неговите прелестни градини и реки.
И пак те питам, още ли се надяваш,
И моето сърце в бездната си да отведеш,
Като ме слушаш знам, че се съмняваш,
Че от вечната ми цел и път ще можеш ли да ме спреш!

Автор: -Ремзие Рамадан-

Източник: ИКРА

0 коментара:

Публикуване на коментар