27 януари 2015

Немският футболист Дани Блум прие Исляма

Кайро: Младият немски футболист Дани Блум съобщи, че приема Исляма, описвайки го като религия на надежда и здрава основа.

Дани Блум обяснява, "Ислямът ми даде сила. Молитвата успокоява душата ми."
"Аз бях сприхав, безотговорен и не знаех към къде принадлежа," добавя още той.

Блум премина в ФК Нюрнберг през юли, тимът се състезава във втора дивизия на германската Бундеслига.

За жалост малко след като се присъединява в клуба той контузва коляното си и бива принуден да отсъства 6 месеца от терена.

Няколко седмици по-късно, той взема решение да приеме Исляма, най-бързо разпространяващата се религия в света. "Живот изпълнен в лукс. Всеки уикенд врява. Безотговорен за нищо. И какво идва след пенсионирането?" Този въпрос изникнал в главата на Блум, докато си седял в къщи.

"Бях посетил джамия и веднага сърцето ми се извиси. Усетих, че това е за мен и поисках да знам още."

Той вече се кланя по 5 пъти на ден и яде само халал храни. Оповестил родителите си за своето решение. 24-годишният казва, че първо те били уплашени.

"Те са ревностни християни. После ми казаха, че трябва да поема този път, ако мисля, че той е правилният."

0 коментара:

Публикуване на коментар